Парфумерний бренд Nishane був створений двома ентузіастами, які професійно не мають відношення до створення ароматів, але натхненими бурхливим емоційним Стамбулом, якому присвячено бренд.
У перекладі назва Nishane означає "символ". І символізм дуже яскраво читається у ароматах Nishane.
Вуличні історії, пам'ятки Стамбула, традиційний турецький театр, літературні твори і навіть вірші великого поета XIII століття Джалала ад-Дін Мухаммада Румі, персонажі Карагез та Хадживат, а також сюжети традиційних тіньових п'єс отримали варіанти ольфакторного втілення завдяки майстерності парфумерiв Nishane.
До створення Nishane Мерт Гюзель займався підприємницькою діяльністю, в рамках якої щільно стикався зі сферою готельного, ресторанного бізнесу та сферою надання послуг люксового рівня. Другий засновник, Мурат Катран, успішно експортував металопродукцію, і в поїздках, пов'язаних з цією роботою, розширював кругозір і вбирав художні ідеї, що зустріли, щоб реалізувати їх у виробництві більш тонкої та витонченої продукції.