У 2013 році прихильники селективної парфумерії отримали нового кумира в особі неординарної компанії з філософською назвою Ex Nihilo (у перекладі з латині – «з нічого»). Але компанія інтригує не лише своєю назвою, їхня стратегія, а передусім новаторські стосунки з клієнтами, заслужили пильної уваги, а незабаром і шанування у досвідчених аматорів високої парфумерії.
Все почалося з того, що талановиті парфумери Олів'є Ройєр, Сільві Лодей та Бенуа Вердьє вирішили здивувати вельми традиційний парфумерний світ чимось абсолютно новим та нетривіальним. І це була не чергова екстравагантна ароматична композиція, це була нова ідея. Вона полягала в тому, що клієнт на власний розсуд і на свій смак міг змінювати базові аромати на користь улюбленої ноти.
Наприклад, якщо вам подобається багатогранне переливчасте звучання дерева Уд в якій-небудь композиції з лінійки Ex Nihilo, то парфумери віртуозно посилять і підкреслять його прекрасне звучання. Ця цілком комерційна ідея склалася з блискучими талантами парфумерів, що й призвело компанію до успіху в такі короткі терміни."Оскільки ми вважаємо, що розкіш індивідуальна, то мистецтво персоналізації стоїть у центрі нашої стратегії" - ці слова викристалізовують усю сутність Ex Nihilo, що, безсумнівно, потрапляє прямо в серце занудьгували цінителів високої парфумерії. Ще не можна не згадати якийсь шарм, або як кажуть, wow-ефект, який притаманний Ex Nihilo. Їхня творча думка пішла значно далі за ароматичні композиції та комерційну стратегію, це відчувається у всьому - і в назвах ароматів і в вишуканій формі пропонованих на вибір флаконів.
Ефект wow, який притаманний кожному аромату Ex Nihilo, не обмежується лише ароматичними композиціями та комерційною стратегією. Цей шарм відчувається у всьому - від назв до вишуканих форм флаконів. На даний момент бренд пропонує вісім базових ароматів: Bois D'Hiver, Cologne 352, Fleur Narcotique, Jasmin Fauve, Musc Infini, Oud Vendôme, Rose Hubris та Vetiver Moloko. Продукція Ex Nihilo нагадує відеоігри, які змагаються з кінематографом за увагу аудиторії.